29 June 2009

UMNO PENGECUT

Bekas-bekas President UMNO

"Tun Abdullah berkata, Debat bukan pendekatan yang terbaik kerana boleh menimbulkan masalah lain jika diadakan secara terbuka, Tidak perlu berdebat. UMNO dan PAS perlu berbinbing mengenai apa-apa masalah yang timbul atau yang ada kaitan dengan bangsa dan agama. Tiada gunanya terus berselisih faham."

"Tun Dr Mahathir berkata, Cadangan Tuan Guru Nik Abdul Aziz hanya membung masa sahaja dan ia tidak wajar serta berfaedah sama sekali kerana beliau yakin debat terbuka itu tidak akan mendatangkan kebaikan kepada mana-mana pihak."

Mengapa dua orang bekas pemimpin UMNO-BN ini bersuara supaya jangan berdebat dengan Tuan Guru Nik Aziz! Apabila adanya debat sebegini bekas pemimpin UMNO-BN takut RAKYAT akan tahu perkara yang sebenar dan dalam masa yang sama terdedahlah pembohongan UMNO-BN, serta RAKYAT akan nampak setekat mana keikhlasan UMNO untuk Perpaduan dengan PAS.

Cuba kita lihat kenyataan Tun Abbdullah badawai, Debat bukan pendekatan yang terbaik kerana boleh menimbulkan masalah lain "jika diadakan secara terbuka", disini pun kita sudah boleh berfikir mengapa mereka ini tidak mahu secara terbuka, Mereka takut akan terbongkar banyak rahsia dan rasuah serta kesalahan yang UMNO lalukan.

No comments:

Post a Comment