14 January 2010

Futsal Ukhuwwah. DPPG menang! Takbirrrr

Pada hari Rabu, 13hb Januari 2010, lebih kurang pukul 10.00 malam di Court Futsal, Kg Selayang Permai telah berlangsung perlawanan Futsal Persahabatan atau Futsal Ukhuwwah diantara Pemuda PAS Gombak menentang Pemuda PAS Selayang. Perlawanan bermula dengan beberapa perlawanan selingan diantara kedua-dua belah pihak. Keputusan perlawanan selingan ini seimbang diantara kedua-dua belah pihak.

Adakalanya Pemuda Gombak menang dan adakalanya Pemuda Selayang menang. Perlawanan selingan ini berlangsung lebih kurang sejam setengah.

Setelah tamat perlawanan selingan ini, akhirnya perlawanan yang sebenarnya berlangsung diantara kedua-dua belah pihak. Syarat perlawanan akhir ini ialah hanya exco sahaja yang dibenarkan untuk bermain, yang bukan exco jadi penyokong. Akhirnya setelah bertungkus lumus selama lebih kurang setengah jam, perlawanan berkesudahan dengan Pasukan Futsal Pemuda Gombak telah berjaya mengalahkan Pasukan Futsal Pemuda Selayang dengan jaringan 5 gol berbalas 3 ( 5 - 3 ).

Tahniah kepada pasukan Pemuda Gombak. Diharapkan dapat mengekalkan prestasi cemerlang ini di masa hadapan. Kepada Pemuda Selayang, cuba lagi, jangan putus asa, berlatih banyak lagi sebelum nak lawan kami (nada riak ). Takbirrrrrrrrrr

MAJULAH SUKAN UNTUK ISLAM

Muhammad Fadzli Abu Bakar
Ketua DACS DPPG

No comments:

Post a Comment