19 October 2010

Pemuda PAS Kelantan Membeli Bangunan Umno Kota Bharu

GUA MUSANG, 19 Okt: Pemuda PAS Kelantan membeli bangunan Umno Kota Bharu di Jalan Sultanah Zainab dari pemilik bangunan itu, Datuk Zaid Ibrahim.

Ia dibeli dengan harga RM4.5 juta yang bakal menjadi pejabat Pemuda PAS negeri dan pusat komersial.

Perjanjian jual beli ditandatangani antar Zaid dengan Setiausaha Perhubungan PAS Kelantan, Mohd Zaki Ibrahim dan juga kepimpinan Pemuda PAS negeri yang diketuai, Abdul Latif Abdul Rahman.
Majlis yang berlangsung di sebuah hotel di sini, tengah hari ini disaksikan Pesuruhjaya PAS negeri yang juga Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat

8 comments:

  1. Semua ketua pemuda PAS nih pakai serban le...gerun nye....tinggi semua ilmu pengetahuan agama you all nih??? Pakai kopiah lebih dari 15 jam sehari boleh membuatkan otak you all jadi jumud dan bodoh sebab oksigen tak masuk propely dalamn salauran darah....cara berfikir jadi tak berapa betul macam UMNO parti yang bodoh tuh le,...

    ReplyDelete
  2. Salam...Tinggi beno ilmu sains kau...kajian dari mana kau bw ttg oksigen tak masuk saluran darah kalau pakai kopiah dan serban.kau ingat oksigen tu turun macam air hujan ke ? habis , nabi dan sahabat dok pakai serban selalu tu cmne ? x de oksigen ke ms tu ? kau nk cakap ape ? bodoh gak ke ? hati-hati bila bercakap...fakta kau ni mcm diceduk dr che det yg bencikan sunnah...

    ReplyDelete
  3. Aku kata pakai kopiah lebih 15 jam lah bodoh.....memang engkau nih bodoh sebab tuh pakai kopiah lama sangat...macam UMNO je bodoh tuh

    ReplyDelete
  4. Cuba hang tengok mung Ustaz Tantawi pewaris ulamak PAs nih...tersengeh macam kambing gurun...sama macam pemimpin UMNO

    ReplyDelete
  5. UMNO banyak duit boleh beli bangunan besar dan mahal lagi daripada bangunan buruk kat Kota Bharu tuh.... PAS parti papa kedana

    ReplyDelete
  6. Syabas pd Pemuda PAS Kelantan,semoga Bangunan UMNO kat KL akan dapat kita beli suatu hari nanti.Mcm PLUS

    ReplyDelete
  7. ni berite BC mne?
    kalau http://pemudapasbc.blogspot.com/2010/10/pemuda-pas-kelantan-membeli-bangunan.html#comments,,,,
    pasal batu caves je la
    wa xnk dengr cte tempat len..
    bc nazak la bahlol
    tengok...aku dh mencarut
    letak pasal bc je la
    kalau tak letak kt main info psl pas...

    ReplyDelete
  8. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete